2018. február 10., szombat

Tudorok is letudva

Most volt időm olvasni, le is tudtam a könyvtárból kihozott könyveket, jól kiolvastam mindet.
Az "Izek, imák, szerelmek 2" nem tetszett, azt hiszem túl nagy volt az elvárásom az első rész filmes változata miatt. De már belekezdtem, akkor csak kiolvastam.

Most a Lány a vonaton-t kezdtem olvasni, hát nem éppen  izgalmas az első 70 oldal, de remélem,  majd csak beindulnak az események.




Kedden jelenésem van a könyvtárba, még nem tudom milyen könyveket veszek ki, de a listámon van jó néhány  ígéretesnek tűnő könyv , szóval nem hiszem, hogy üres kézzel fogok kijönni a műintézményből:)

Ami most a legjobban izgat, hogy hétfőn kezdődik az utolsó hetem a jelenlegi munkahelyem, remélem hamar eltelik a hét és felszabadul a lelkem a "fogságából"

Nincsenek megjegyzések: