2018. január 12., péntek

Az angol , ami néha kínai :D

Na ugye van nekem egy diplomám, ami csak akkor lesz teljes értékű, ha produkálok mellé, egy csodálatos középfokú nyelvvizsgát.
Persze Csandi megint nem kicsit álmodott , meg nem is a könnyebb oldaláról közelíti meg a dolgokat.
Mehettem volna eszperantót tanulni, oszt durván lenne 6 hónap alatt egy szuper kis középfokú nyelvvizsgám, valami "embertelen nyelvből" Áhh nem, én rögtön bele a "közepíbe" és neki ugrottam az angolnak. Amikor hallgatom itthon a CD-t időnként csak nézek ki a fejemből, hogy jó helyen járok én? Ez most angol valóban vagy kínai vagy nem is tudom milyen nyelv.
Aztán meghallgatom még 2x és akkor már hallom, hogy hoppá itt egy angol szó, hoppá ott egy angol szó.
Azt hiszem van hova fejlődnöm, de mit tudjuk :

Ahány nyelvet beszélsz, annyi embert érsz.
IV. Károly aláírása  az ott IV.Károly aláírása

Jelenleg ha a hallásom és a nyelvtudásom összeteszem, már érek is úgy kb. 1 kerek, szép magyar lánnyit :D


Nincsenek megjegyzések: