2016. október 31., hétfő

Esetlen kis versecske, aminek megírásához nem kellett egy este se :)

Nem hisznek nekem, hogy én mindenbe ZZZZuper vagyok!! Szépségemnél, okosságomnál és határtalan kreativitásomnál csak a szerénységem nagyobb!
Megkérdőjelezték, hogy csak szövegelni tudok, vagy verset is tudok írni.
Pffúú , miért ne tudnék??
Íme a produktum :

Kedvesnek Kedvesen

Ne siessen úgy Kedvesem, 
Úgy tipegek ön után, majd elesem!
Várjon, várjon!
Jaj, ne ugráljon!

Csöpp kis szívem hevesen ver, 
Ön meg engem néha átver
Várjon, várjon!
Jaj, ne ugráljon!
Azt mondja nem vagyok az esete, 
Akkor minek megy a chat este?
Várjon, várjon!
Jaj, ne ugráljon!

Ja, hogy az csak úri passzió
Szóval, jobb vagyok, mint a kaszinó.
Várjon, várjon!
Jaj, ne ugráljon!

Hát nem kívánok Öntől egyebet, 
Nyerje meg a szép kis kezemet.
Várjon, várjon!
Jaj, ne ugráljon!

Udvaroljak még, vagy ennyi elég? 
Nem tud nemet mondani még?
Várjon, várjon!
Jaj, ne ugráljon!

Remélem lesz rám néhány perce  
Ha csak annyi is, még íródott a verse.
Várom, várom, várom!
Majd akkor én körbe ugrálom! 


Nincsenek megjegyzések: