2016. szeptember 4., vasárnap

A mai nappal lezártunk egy korszakot

NINCS TÖBBET FIATALKORÚ A HÁZBAN !!! 
Hihetetlen gyorsan megy az idő, már a legkisebb is (aki mellesleg a legmagasabb a családban) felnőtté vált hivatalosan, Dorián 18  évet lett. 
Persze ugyanúgy a kisfiam marad, csak annyi fog változni, hogy a döntéseiért most már ő a felelős :) 



Semmi extrát nem csináltunk, grilleztünk egy jót. Nem csináltam nagy felhajtást a konyhába, azért   egy epres túró tortát összedobtam :)

Nekem jövő héten már kezdődik az egyetem, utolsó éve, rengeteg feladat vár rám.Szakdolgozat, nyelvvizsga, közben a munkába is a folyamatos helytállás.Most már csak a lassan  1,5 hónapja elhanyagolt sportnak kell időt szorítanom, de mindenkinek arra van ideje, amire akarja, hogy legyen ideje......

Én megpróbálok időt szakítani... aztán hogy mi lesz belőle még nem tudom, de majd meglátjuk ......



Nincsenek megjegyzések: