2013. augusztus 11., vasárnap

Melegbe ment tervek :D

Azt hittem, hogy micsoda őrült nagy  haladást fogok itt produkálni........
Hát melegbe mentek a terveim, bevallom ...
Valahogy nem volt kedvem úgy hímezni, hogy közben az orromon folyik le az izzadságom és csöppen a hímzésre....
Ki érti ezt ??? :D 
Azért egy madárkát és bevallom magam sem tudom, hogy milyen betűt csak beböktem :D 
Alakul, alakul ....
Jó munkához idő kell, naaaaaaa :P 


Reggel rendezgettem a képeket a gépen....Vannak képek, amik elősegítik, hogy az ember belássa, hogy felszedett jó pár kilót......

Tisztába vagyok vele, hogy elszaladt a ló velem,de tényleg csak a kép tüzetesebb vizsgálata után ismertem be magamnak, hogy nem csak szaladt az a bizonyos ló, hanem szinte vágtázott !!!! 
Állítástok meg a lovakat vagy lőjetek le !!!!!!!!!
Ja ,hogy ezt nekem kell megcsinálni ??? 
Úristen !! 




1 megjegyzés:

Andicsek írta...

Mióta az eszemet tudom vagy "tömtek" (Nagymamám azért, hogy jól mutassak, vagy anyám, apám azért, hogy úgy lássék, hogy "van velem törődve". Mióta saját eszem van, azóta egyfolytában fogyózok. kevés sikerrel. októberbe megyek lipidosztályra, hátha segítséggel többre megyek.