2013. július 27., szombat

Furcsa egy hét van mögöttem ....

Volt mindenben részem. Volt öröm, bánat.
Múlt vasárnap elkezdtem használni a szemölcsömre a cseppeket.
Hát  mit  ne mondjak, nagyon nem kívánom senkinek sem , hogy megtapasztalja azt ,amit  én .
Lehet hogy egy elkényeztettetett HP vagyok, de minden nappal egyre jobban fájt a gyűrűs ujjamon az ominózus kezelt felület.
Igaz közben meg csak  kisebb lett az a fránya szemölcs.
Hímzés , bárminemű kézi örömszerző tevékenység félretéve természetesen.
Hála mára már olyan állapotba került a kezem, hogy végre tudtam foglalkozni a megkezdett hímzésekkel.
Közben a nagy hőség ellenére zabálni persze azt nagyon tudtam.
Kedden még mindig azon pörgött az agyam,hogy miért is jutott szegény Ribizli cicánk a szomorú sorsára, és valahogy nem tudtam   még mindig megbarátkozni a gondolattal, hogy nincs többet ....
Sokat gondoltam arra, hogy milyen hamar véget is érhet egy élet.
Egyszerűn pocsék érzés :(
Szerdán meló és türelmetlenkedés. Egész nap úgy vártam az este  8 órát,mint a messiást.
És igen , 8: 12 perckor kaptam egy sms-t , amiből  megtudtam, hogy felvettek az ELTE-re :)
(Kolléganőm  nem is értette, hogy ez számomra miért is volt kérdéses, utólag belegondolva  magam sem értem, hiszen 240 pont volt az alsó határ nekem meg 249 pontom volt alapból és ehhez még jött 25 pont a szakelőadóim miatt)
Zé most már fel is vághat azzal, hogy bő-bő nekem egyetemiste csajom van( igaz  két végzős is  kijönne az egy egyetemista csajából és itt nem csak a súlyomra kell gondolnom )
Csütörtökön  reggel láttam a munkahelyemen, hogy szuperül előre hozták a hóvégi zárást ,pénteken 5 -kor bezárul a mókamiki tára , csak hiú ábránd volt, hogy majd még hétfőn és kedden is melózunk. Persze a nagy meló mellé csak munkakedvet nem adtak extrán. Sebaj, szép az élet ..Szemölccsel, ragyával , fájó fejjel , nagy seggel és nuku munkakedvvel. Salaáaááallll
Közben  a  fogyis fészbukos csoportunkba is zajlottak az események, egyik kedves ismerős miatt.
Illetve én azt hittem, hogy kedves ismerőse vagyok.
Tavasszal kilépett tőlünk, mondván, hogy túl sokat lóg a neten velünk és a családjától veszi el az időt,kirekesztetnek érezte magát azért is mert a csoportból egyre többen kezdtek el futni , míg ő "csak" tornázott, és baromi jól néz ki az két "nagy" fia és az egy éves kislánya mellett. Istenemre  nem is értem, hogy miért nem tud megbékélni a formájával, pedig sokan (pl én is ) maximálisan elégedett lennék azzal , ha azt látnánk  a tükörben, amit élőben belőle láttam:D
Most  csoport képeket látva szeretett volna visszatérni közénk, mert  állítólag hiányoztunk neki. Közben a blogján nem igazán jól fogalmazta meg a gondolatait, eléggé kétséges volt az , hogy valóban vissza szeretne jönni közénk, így aztán abba maradt a csoport, hogy nem szeretnénk, ha visszatérne.
Ezért aztán gondolom törölte az ismeretségünket, a zárt blogjáról is kirakott.
Nem mondom, hogy jól esett, de aztán jobban átgondolva az egészet, úgy hiszem, hogy arra gondolt, hogy ha már egy csoportba nem akarok  lenni vele, akkor ne is lássam, hogyan telnek a napjai, küzdelmei a felesleges dekácskáival. És ez a többiekre is vonatkozik ....
Végül is szíve joga mindenkinek azt tenni, ami neki a legjobban esik. Nekem a jégkrém evés esett a legjobban.......
Pénteken melóba pörögtem ezerrel , meg zabáltam tízezerrel ..
Mondhatnám, hogy a munkahelyi stressz, de a nagy fenét...
Egyszerűen csak gyenge vagyok akaratilag.
És nagyon szánalmas!!
Annyi mindent véghez vittem és elértem már a magam erejéből , kitartásommal, hogy nem is értem, hogy erre miért nem vagyok képes.
Talán nem is akarok én annyira lefogyni, mint amennyire mondom.
Lehet hogy csak trendi akarok lenni és azért "diétázom " állandóan ?????
Este barátnőmmel tartottunk egy kis lelki eszmecserét és megpróbáltuk feltalálni a  spanyol viaszt (Bakker a két  "szőke". Igaz  ő szőke a valóságban is :D:D:D )
Szóval arra jutottunk, hogy minden nap elmondom a magam kis mantráját.
Így aztán a szombatom a mantrával kezdtem ........
Jó vagyok ,  okos vagyok , szép vagyok, jó vagyok, okos vagyok , szép vagyok. Jó vagyok ,  okos vagyok , szép vagyok, jó vagyok, okos vagyok , szép vagyok. Jó vagyok ,  okos vagyok , szép vagyok, jó vagyok, okos vagyok , szép vagyok ......

Már csak hinni is kellene benne , de ha sokat mondom , talán .....

1 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Inkább írok emilkét!