2013. július 21., vasárnap

Csavarogtam ...

Tőlem nem megszokott módon cs a v a r o g t a m !!!!! 
Nehezen de csak összejött, hogy eljussak a "szokásos" éves csoport találkozónkra. 
Az utolsó percben dőlt el, hogy tudok menni. És hát üres kézzel nem illik menni , egy speciális "diétás sütit" sütöttem . Mindenki aki ott volt, kapott tőlem egy monogramos "kekszet". (Mondjuk utólag bele gondolva, szerintem a csoporttársaim erősen megkérdőjelezik, hogy tényleg én alkotom meg a sütiket, amik felkerülnek a blogra, fészbukra, mert még soha nem kóstoltak egyetlen egy Csandi sütit sem :D:D:D) 



Idén a találkozás helyszíne Dunaújvárosra eset, azért, hogy ott lehessek , több mint 2 órát buszoztam.
 De megérte nagyon . Személyesen megismertem , Erikát és Bogit és  két tündéri csemetéjét, és Istvánt :) Csani és Szasza az álomkönyvben megírt gyerekek minta példánya:)
Ettek ittak, közvetlenek voltak , jól neveltek, és meglepően jól bírták, hogy busszal érkeztek ők is a városba, ebéd utáni alvás nélkül . (Szasza a friss levegő hatására 2 órában bepótolta ebéli hiányosságát , durván 1 perc alatt álomba merült , miután szól Anyukájának, hogy ő most álmos ) 
István volt a vendéglátónk, nagyon kitett magáért.Isteni finomságokat készített.  

Gyümileves bevezetőnek:)
                                                  
Saláta két féle  hússal és mártással. 
Zita és Erika szuper sütiket hoztak volt paleosüti, nutellás kalács, kókuszos és sajtos csiga :) Persze ,  mint jó( vagy inkább pofátlan vendég ) mindenből kétszer ettem :D 


És István nem sokat tökölt , elárult egy titkot :D
                                                   

Megtudtam, hogy éppen a Kindertojás termés szezonja van és István kertjében is megterem eme csodás termés a gyerek nem kis örömére:D 
És bizony a sütis dobozt ebben a városban lékelni is szokták:D Lásd a lenti  képen:))) (Kíváncsi leszek, hogy ezt is betiltják majd , mint  a dinnye lékelést) 


Örömömre nagyon jól sikerült csoportkép :) 
Íme a csapat :) Erika , István , Bogi  kezében Szasza ,alsó sorban szépen  egymás mellett:  Bambi, aki kölcsönvette Csanit , és Zita mellett persze ki lehet középen , na vajon ki ???? 



Élmény volt veletek :) Köszönöm :) 

2 megjegyzés:

Kryx írta...

Egyszer régen, nagyon régen, még 2000 előtt, személyesen is megismertem Bambit az internetnek köszönhetően és pár csodálatos, felejthetetlen bulit átéltünk. :) Kicsi ám a világ! :)
Vagy csak egyszerűen jó emberek találkoznak? :)

Bambi1978 írta...

Kryx, én már kiszúrtam, hogy ismerősök vagytok, csak mindig elfelejtettem rákérdezni Andira. :)

Te az elsők között voltál, mióta a Bambi név rámragadt, nagyon szép emlékeim vannak arról a két évről is!!! :)

És szerintem kicsi is a világ, de a jó emberek mindig találkoznak! ;)