2012. július 8., vasárnap

Netes ebéd vadászat .....

Az úgy volt, hogy fogalmam sem volt , hogy mit főzzek , ezért a neten keresetem recepteket .....Aztán találtam ezt , azt és végül ezt főztem, sütöttem...
A tortilla receptje innen van
Az asztalon volt még joghurtos -kapros mártás, joghurtos -pirosaranyos mártás, gyros fűszeres sült húsi, feta, és mindenféle felaprított zöldség .....
És aki nem szereti a tortillát ez ezzel tudott mindenből enni...Isteni , máskor is fogok ilyent készíteni ....
És most már csak azt várom, hogy a múltkori túró fagyi tovább fejlesztett változata kész legyen....
Kicseréltem a joghurtot két jogobella light almás fahéjasra .....
A kóstoló nagyon ígéretes.....

2 megjegyzés:

kovtama írta...

Meghivhattál volna:):)

Gabi86 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.